10 Dagar!!!

2013-08-05 19:07:53/Permalink/Allmänt/
Hejsan alla! Jag vet att ni kanske tycker att jag däppar ner er och blir alldeles "Men säg inte så!" men nu säger jag det ändå! Det är bara 10 dagar kvar till skolan börjar och det tycker jag har både för och nackdelar :P Fördelarna är att det blir kul att träffa alla kompisar, lite kul att få träffa lärarna, man har något att göra på dagarna fast att sitta på lektioner kanske inte är det roligaste :/ och att vi ska få Ipads! Och så kan jag varit i stan idag föratt köpa lite nya kläder till skolan som en annan kul sak! Men orkar inte att lägga upp det idag dock, det för bli någon annan dag! ;)
 
Nackdelarna att börja skolan är att det blir jobbigt med att vänja sig vid att lägga sig och att gå upp tidigt :/, INte jättekul att sitta på lektioner hela dagarna och att vi har fått veta att lärarna har bestämmt att halvklassgruppernaska bytas :((( Vi är i alla fall 99 % säkra på det för att en av våra lärare sa det någon gång utan ätt tänka på det så vi vet inte riktigt om det bestämmt för jag fattar inte varför de ska byta grupperna när alla tycker typ att de är bra!! :/ :(((
 
Aja hoppas att det blir bra att börja ändå! Ses i plugget! <33
 
 

Kommentarer

HÄR KOMMER HÖGSKOLEPROVET! O.o

Här kommer den svårate frågan! NAMN?:
STALKER?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din AWSOME blogg!:

Kommentar:

Trackback