LEDSEN!

2011-09-28 20:09:13/Permalink/Allmänt/


Hej! jag är ledsen för att jag inte har laggt in något på sistone men jag har intre årkat!
Men i alla fall min skola har varit på Tjolöholmsslott i fredags och sett på teaten Alice i underlandet och den var jättebra och jag tog massa bilder men inte när teatern håll på tyvär för det fick man inte och jag ville inte missa teartern!


Mirre och Ingrid på bussen


En fin bild på Tess! <3


Axel som leker med sin mobil


Frida som inte vill bli fotad men hon märker
särket inget om jag lägger ut det på bloggen
eller?


Alva och Edith som sitter och pratar


En buste med kort symbolerna


Danne och Tuva som går till teartern


En fin bild på Mirre och Ingrid är där bak


En fin bild av naturen där


Och en till


Tess och Samuel och går


Mirre som hoppar in i bilden när jag försöker
ta en bild på Totte


Där är en bild av slottet



Och där kommer några som ska vara med i teartern


Massa blad på en mur och det tyckte jag var
fint vad tycker ni?


En fin bild på Mirre


Där är Mirre som ska ta kort på meg och jag
på trädet som Alice satt i


Visst blev det en snygg bild och jag har inget
gjort


Mirre som ska ta kort på sin fina mat


Vi som sitter och äter


Och nu kommer lite blommbilder






Så det var alla blommbilder


Visst blev det en snygg bild på Ingrid?


Nu försöker jag ta bilder på tearten bara för er




Där var alla som var med i teartern


Bak i bussen


Och nu är Mirre och Ingrid jätteglada för att
vi är påväg hem!


Kommentarer

HÄR KOMMER HÖGSKOLEPROVET! O.o

Här kommer den svårate frågan! NAMN?:
STALKER?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din AWSOME blogg!:

Kommentar:

Trackback