HISS!

2011-09-22 20:47:40/Permalink/Allmänt/

                                         

Hej! Idag har jag och Tess varit på stan och tagit massa konstiga bilder kolla!
Och när vi var på Glitter för tredje gången sa hon som jobbade där att vi inte fick fota om vi inte skulle köpa något och det var pinit!



Snygg va?


Batman!


smarta man ser inget!


Så nu ser man något va vad är det på
de!? BAJS!


Robinhodd!


Tess är glad när hon får stå med sina idoler! ;P


Snygg ring va?


aaaaaaaaaaaaaa!!! den tänker bita mig!


fin! :)


Tess som försöker le ;)



Tess i tantform!


Jag är CRAZY!!!!!!!!!!


Jag i min riktiga form! ;P



Kommentarer

HÄR KOMMER HÖGSKOLEPROVET! O.o

Här kommer den svårate frågan! NAMN?:
STALKER?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din AWSOME blogg!:

Kommentar:

Trackback