Världens kuligaste spankalektion! <3

2011-11-07 15:47:54/Permalink/Allmänt/
Hej! Idag var det världens kuligaste spanskalektion.

1. Miriam skulle på toa och jag var trött på att vänta på henne så jag ställde mig utanför toan och när dörren öppnades skrek jag bu! Och då var det inte Mirre det var en i 7:an! PINIT!

2. Sedan skulle Mirre fylla på sin flaska med kolsyrat vatten och sedan kom vi tillbaka på salen och då skulle vi träna på en text som handlade om att man skulle köpa glass på spanska och då sa jag att choklad glassen var slut och då skulle Mirre bli lite sådär sur och då hade hon skakat flaskan och så riktade hon den emot mig och sa buuu! Och så öppnade hon den så att jag fick kolsyrat vatten rakt upp i ansiktet! KUL med stort K

3. Sedan hade jag ansiktet över flaskan för jag ville att hon skulle spruta igen och då fick jag det rakt upp i näsan!












Kommentarer
Postat av: Miriam

Muihihiho

2011-11-07 @ 18:56:08
URL: http://nooordgreen.blogg.se/
Postat av: Miriam

Muihihiho

2011-11-07 @ 18:56:09
URL: http://nooordgreen.blogg.se/
Postat av: Line

haha va kul och FY VA PINSAMT!!! då har alla tre gjort nåt pinit idag! jag: spilde ut as mycket vatten under lexsionen. Tess: glömde stänga av mobilen och du vet vad du gjorde

2011-11-07 @ 19:48:07
Postat av: Line

haha va kul och FY VA PINSAMT!!! då har alla tre gjort nåt pinit idag! jag: spilde ut as mycket vatten under lexsionen. Tess: glömde stänga av mobilen och du vet vad du gjorde

2011-11-07 @ 19:48:08

HÄR KOMMER HÖGSKOLEPROVET! O.o

Här kommer den svårate frågan! NAMN?:
STALKER?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din AWSOME blogg!:

Kommentar:

Trackback