Nirvas dans

2011-12-16 07:48:23/Permalink/Allmänt/
Hej! Igår var jag på Nirvas dansuppvisning hon var bra men hon stod längst bak på det var inte så lätt att ta kort men det gick lite, jag får gajda er igenom bilderna ;)


Tog en bild på hur mycket publik det var där men det var
mycket mer det var bra så att det inte fick plats på bilden


Och så plåtade jag Mirilda


Hon tyckte att hon blev fin ;P


Och där sitter hon med pappas systemkamera som jag vill ha! :P


Ni ser var hon är


Och nu har ni väl lärt er var hon står eller?


Och nu fick jag en när bild ja!!!


Och sp träffade jag Mirre ;)


Och här var avslutningen



Kommentarer

HÄR KOMMER HÖGSKOLEPROVET! O.o

Här kommer den svårate frågan! NAMN?:
STALKER?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din AWSOME blogg!:

Kommentar:

Trackback