EN PROMENAD OCH EN MASSA KNÄPPA BILDER

2011-08-15 11:16:30/Permalink/Allmänt/

Hej! Igår var jag, Tess och Line ute och gick och jag tog en massa knäppa bilder kolla!



Jag                och             Line



Jag                   Tess                         Line
Det var inte medningen att Line skulle vara
med på den bilden






                           Line                     Tess
visst ser Tess konstig ut!?



Line son gömmer sin bakom ett
löv med det funkar inte så bra eller?
Och Tess som ska se ut som en polis



Tess som gråter ( det är inte riktigt
gråt) och jag som ser ut som ett ?



jag som hittade bjönbär



  Line som ser konstig ut och Tess  som ser
ut som att hon tänker (i så fall är det första gången ;)


SES I SOMMARSOLEN!


Kommentarer

HÄR KOMMER HÖGSKOLEPROVET! O.o

Här kommer den svårate frågan! NAMN?:
STALKER?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din AWSOME blogg!:

Kommentar:

Trackback