GRODYNGEL!

2010-06-24 14:30:16/Permalink/Allmänt/
Idag var jag,pappa och mamma på ett ställe i skogen. Och fins jättemånga grodyngel som är jättesöta. Och om man sätter ner händerna så kommer de och suger och det kittlas!










                                    








                                       
  





                                        
    









                                      








                                             









                                                       






                                                        

Kommentarer
Postat av: Line

Nice blogg, Coppelia men jag var faktisk första gången jag spelade dam och jag fattade ingenting.

MEN DU HAR GJORT EN JÄTTE FIN BLOGG!

2011-01-07 @ 11:47:38
Postat av: Anonym

Nice blogg, Coppelia men det var faktisk första gången jag spelade dam och jag fattade ingenting.

MEN DU HAR GJORT EN JÄTTE FIN BLOGG!

2011-01-07 @ 11:50:36

HÄR KOMMER HÖGSKOLEPROVET! O.o

Här kommer den svårate frågan! NAMN?:
STALKER?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din AWSOME blogg!:

Kommentar:

Trackback